10 dagars. Dag 4.

Japp. Nu är det dags för dag 4. Skulle göra den igår med hann inte. Har haft rätt fullt upp men den kommer idag och det är "Din sminkhistoria". Jag ska alltså berätta hur jag började med smink.
 
Jag gillar att måla mina naglar så en dag satt jag inte på en hemsida som heter: goSupermodel.se och där så läste jag en nageltidning. I den tidningen så var det en länk till ett YouTube-klipp där en tjej visade hur man gör sitt eget nagellack utav ögonskugga. Efter jag hade tittat klart på det klippet så klickade jag runt lite på "förslagen" somkommer upp på sidan av YouTube. Då efter en stund hittade jag någon video av "ellarnaskonto" (jag tror att det var en: How to: video). Sedan, sakta men säkert så blev jag "beroende" på att titta på henne och då fastnade jag för smink.
 
Ps. Det var en tjej som hette Celina (även kallad "Jesus") som fick mig att bli intresserade av naglar (jag gillade naglar men hon väckte verkligen mitt intresse).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0