10 dagars. Dag 6.

Nu är det dags för dag 6 och nu ska jag göra "TAG:en 20 frågor på bloggen (alltså här)". Så här kommer den.
 
1. Någonting du inte kan lämna huset utan. Jag kan lämna huset utan allt. Mobilen, smink osv. Fast om jag måste välja så blir det mobilen.
 
2. Favorit varumärke av makeup. Kicks, H&M, Depend (nagellack), Maybelline New York, Wet´n wilde, Loréal Paris osv.
 
3. Favorit blommor . Rosor, liljor, för-get-mig-ej, orkidéer m.m.
 
4. Favorit klädbutiker. H&M, Lindex, Gina Tricot, Kappahl m.m.
 
5. Fav parfym . Have fun (från H&M), några andra från H&M och en från The body shop.
 
6. Vila eller lägenhet: Lägenhet.
 
7. Har du bra betyg? Jag har inte fått betyg men en så länge så gär det bra.
 
8. Favorit färger? Rosa kommer helt klart först men sedan lila, svart, gult, turkos, grön, blå, röd, vit m.m. Jag gillar i princip alla färger.
 
9. Dricker du energidrycker? Nej, jag är för ung för det och när jag blir större kommer jag (nog, förhoppningsvis) inte heller dricka energidrycker.
 
10. Dricker du dricker juice? Ja hallå, vem gör inte det? Det är naturligt. Jag dricker det ibland till frukost, ibland till lunch och ibland till middag.
 
11. Simmar du? Jag fattar inte riktigt frågan men jag tycker det är kul att simma och jag KAN simma.  
 
12. Äter du pommes frites med en gaffel? Ibland men inte alls ofta.
 
13. Vad är din favorit fuktkräm? Jag har ingen fuktkräm (tror jag) har bara Nivea kräm och ansikts kräm från ACO (Apotekets composita).
 
14. Vill du gifta senare i livet? Ja, det vill jag väll.  
 
15. Blir du lätt arg? japp men inte JÄTTE ofta.
 
16.Are dig till spöke jakt? Fattar inte alls frågan och kan inte översätta den så jag vet inte (om någon av er vet så skriv gärna i kommentaren).  
 
17. Har du några fobier? Japp, jag är rädd för insekter, fiskar, ormar och spindlar bl a.
 
18. Biter du på naglarna?
 
19. Har du någonsin haft en nära döden-upplevelse? Nej, jag tror inte det i alla fall.
 
20. Dricker du kaffe? Nej, jag har nog aldrig smakat men har fått kaffe på mig (alltså mina fotbolls kläder).
 
Så det var allt för idag. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0