10 dagars. Dag 9.

Nu är det dags för dag 9. Idag ska jag "Säg dina bästa bloggar." så det ska jag göra nu.
 
1. Misslisibell.se (Misslisibells blogg "såklart").
 
2. Fokis.se (Fokis blogg "såklart").
 
3. Smack magazin (tror jag att det stavas) .blo.gg (tror jag att det heter, vet inte).  
 
4. Ellarnaskontos blogg (hennes blogg innehåller hennes privata namn så jag vill inte säga det här på bloggen).
 
5. Callmemaybe.bloggplatsen.se (3lin123s blogg). 
 
Så. Det var mina bästa (favorit) bloggar. Imorgon är det de sista inlägget i 10 dagars nämligen såklart nummer 10. Då ska jag skriva ner det jag älskar allra mest. Hejdå. Vi synts imorgon alla mina underbara läsare. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0