Eastendcosmetics.co.uk.

Eastendcosmetics.co.uk är en hemsida med väldigt billigt smink och väldigt få dyra saker. Eastendcosmetics.co.uk har de kändaste (och bästa) märkerna på marknaden till väldigt låga priser (som sagt). Dock har jag hört av en tjej (nämner inget namn men det är en på YouTube) att en sak var sönder när hon fick den och hon fick fel färger och det är ju inte så bra men det finns ju så billigt pris så det gör ju (nästan) inget. Jag har dock inte köpt något därifrån så jag vet inte om det är säkert eller BRA att beställa därifrån men jag funderar på att göra det. Har nere länkar jag till en CoverGirl produkt för endast 21 KRONOR ( för nu är det rea och den kostar lite mindre är 21 kronor men väldigt nära, kanske 20,93. Jag vet inte). Det är ju så sjukt jättebilligt (dessutom är det ju CoverGirl liksom).
 
Länk till en CoverGirl foundation (från Eastendcosmetics.co.uk såklart): http://www.eastendcosmetics.co.uk/daily-deal/covergirl-tru-blend-micro-minerals-foundation-500-bronce-natural.html.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0