Maybelline fit me powder. Nummer 230 Buff beige (tror jag att den heter).

Maybelline fit me powder och min är i färgen 230 Bugg beige (står det i alla fall att den heter på Kicks). Jag har inte hunnit prova den en men den verkar vara rätt så bra och det är 2 "lådor" (märke det nyss) i den och i den översta är det en cirkel och det är i den pudret är och i den understa lådan så är det en make-up puff. Jag köpte min i New York och där kostade den 49-56-63 kronor (måste försöka översätta dollar till svenska kronor). I Sverige så tror jag att priser ligger på CA 115 kronor (på Kicks kostar den 129 kronor och har betyg 5).
 
Betyg: Vet inte än men tror att det kommer bli en 5:a (5/5). Ett stort plus är att man får med en make-up puff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0