Tag: Your true history of makeup.

Japp. Nu ska jag göra en tag som heter "Your true history of makeup" (alltså min sanna sminkhistoria). Det är bara 3 frågor i dnna TAG:en och den här är på engelska men jag kommer att översätta den. Om du gör den på din blogg eller på en youtubekanal så länka den gärna i kommentarn.
 
1. Are you the only person in your class make-up? (är du den enda personen i din klass som sminkar dig?) I min klass så sminkar ingen (inte vad jag vet i alla fall) till vardags men det finns flera (eller några åtminstonde) som sminkar sig för skojs skull.
 
2. What makeup do you hate the most? (vilket smink hatar du mest?) Jag hatar inget smink alls men däremot som använder jag inte allt slags smink. Jag hatar alltsåinget smink men jag tycker att eyeliner och mascara är svårast att applicera (och kajal).
 
3. Which celebrity makeup is best? (Vilken kändis sminkar sig bäst?): Jag vet faktist inte. Selena Gomez, Ashley Tisdale, Amanda Seyfriend m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0