Wet´n wild svart ögonskugga.

PÅ SVENSKA / IN SWEDISH.
 
Wet´n wild är ett sminkföretag som är populärt både i Sverige och i U.S.A. Jag köpte min i U.S.A för CA 10-20 SEK. Dem har allt från läppstift till concealers. Wet´n wild har väldigt billigt smink. En ögonskugga kan kosta runt 20-30-50 kronor kan jag gissa. Den kan däremot vara svår att få tag på här i Sverige.
 
Bra saker.
* Är perfekt att skugga med (även fast jag inte är så duktig på det).
* Väldigt billigt.
* Hyffsat stor förpackning (inte lika stor som på bilden).
 
Dåliga saker.
*Kommer faktiskt inte på något dåligt.
 
Namn: Har inget speciellt namn konstigt nog. Bara: Wet´n wild eyeshadow.
Pris: CA 30 kronor på Gekås Ullared (tror jag).
Kan köpas: På Gekås i Ullared.
Skulle köpa igen: Ja. Absolut. Har man en bra primer under kan det bli jätte fint.
 
IN ENGLISH / PÅ ENGELSKA
 
Wet 'n Wild is a cosmetics company that is popular in Sweden and the U.S. I bought mine in the U.S.A. for CA 10-20 USD. They have everything from lipstick to concealers. Wet 'n Wild has very cheap makeup. An eye shadow can cost around 20-30-50 crowns, I guess.
 
Good stuff.
* Is the perfect shade with (though I'm not very good at it).
* Very cheap.
* Fairly large pack (not as big as the picture).
 
Bad things.
* Will actually no bad thing.
 
Name: If no special name, oddly enough. Only: Wet 'n Wild eyeshadow.
 
Price: CA 2 dollars.
Available: In most business.
Would buy again: Yes. Absolutely. If you have a good primer under it may be very nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0