Favorit produkter på E.L.F.se.

Jag tänkte berätta vad som är mina favorit produkter på  E.L.F.se (länk finns längst ner i detta inlägg) just nu. Jag kommer bara säga mina favoriter av dem fyra "bas" linjerna. Alltså: Eyes, lips, face och nails. Detta inlägg kommer att upptateras när det kommer nya saker eller när jag byter favoriter. Men nu ska jag sluta prata om det. Nu börjar vi.

EYES:

Duo eyeshadow cream "Sugar cookie".

Eyelid primer "Sheer".

LIPS:

Lip stain "Pink petal".

Lipstick "Gypsy - Deep cool pink sheer".

Luscious liquid lipstick "NEW - Rasberry".

Therapeutic conditioning lip balm "Strawberry créam".

FACE:

All over color stick "Pink lemonade" och "Spotlight".

All over cover stick "Apricot beige (fair)".

Blush "Shy".

Clarifying pressed powder "Rosy beige".

Cover everything concealer "Light".

NAIL:

Matte finisher clear nail polish "Matte finisher clear nail polish".

Nail polish "Coral".

Nail polish remover pads "Nail polish remover pads".

Länk till E.L.F.se (svenska E.L.F): http://www.eyeslipsface.co.uk/index.htm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0